Sinds bijna twee jaar werken we met een online software programma wat volledig doet wat wij en onze klanten ervan verwachten. Gebruikers van een vastgoed object kunnen al dan niet zelf hun storingen en facilitaire zaken invoeren. Een verademing van veel schoolbesturen en vastgoedbeheerders.

Meldingen komen zowel bij de melder, beheerder en uitvoerende partij per mail binnen. Door de heldere overzichten zie je direct alle openstaande meldingen en worden verlopen meldingen automatisch nogmaals uitgestuurd naar de uitvoerende partij. Het systeem geeft duidelijke rapportages over meldingen, per gebouw, per uitvoerder en periode waardoor het eenvoudig is voor een beheerder waar hij of zij op kan bijsturen.

Door de snelle zoekfuncties en waarschuwingen bij garanties, verzekeringen en onderhoudscontracten spreken we ook wel eens van een slim systeem. En dan hebben we het er nog niet over dat de melding te allen tijde bij de juiste partij komt.

Elke uitvoerende partij kan via de meegestuurde link in de melding de status van de melding aanpassen tot en met technisch gereed. Met de ook via de mail meegestuurde werkbon kan hij indien de opdracht afgerond is zijn factuur indienen. Op de werkbon kan vooraf een bedrag vermeld worden waarbij de uitvoerende direct weet tot welk bedrag de werkzaamheden offertevrij uitgevoerd kunnen worden.

Rust in de organisatie

Door met dit online programma te werken krijgt u overzicht in de openstaande meldingen en geeft het veel rust doordat we weten dat de melding snel bij de juiste persoon terecht komt. Hierdoor blijft de controle bij de vastgoedbeheerder en kunnen kosten bespaart worden. Welke vastgoedbeheerder of facilitaire manager wil dat nu niet? Interesse?

Mail naar: info@mjop-totaal.nl.